loading...
نسیم استار
ن ر بازدید : 229 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

فال روزانه 30 آبان

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین: درست وقتی همه چیز روبه راه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی‌از اطلاعاتی كه بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف كاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه كه باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع كنید می‌توانید جبران كنید. به جای اینكه انرژی‌تان را سر صحبت كردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فكر كنید ببینید كه الان چه كاری لازم است انجام دهید.

اردیبهشت: شما دوست ندارید دیگران فكر كنند فرد سبكسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید كه با كسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نكنند. شاید هم احساس می‌كنید كه همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید كه چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح كنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌كنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور كه می‌بینید انتقال دهید، دیگر كسی نمی‌تواند موقع صحبت كردن ازتان ایراد بگیرد.

خرداد: امروز وقتی یك مشكل خانوادگی قدیمی‌دوباره ظاهر می‌شود تا شما را آزار دهد، نمی‌توانید دست از فكر و خیال كردن بردارید. در حالیكه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما تركیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه كنید. تلاش برای كنار كشیدن خود از یك بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانكه انرژی‌تان را به خاطر فرار كردن از حقیقت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال كنید.

تیر: امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیكه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است كه شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبكی حمایت نمی‌كنید. به جای اینكه سعی كنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر كنید. مادامی ‌كه شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌كنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

مرداد: اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فكر می‌كنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هركسی ممكن است پشیمان شود؛ همیشه كارهایی هست كه باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و كارهایی هم هست كه ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینكه سعی كنید كامل باشید، عاقلانه‌تر است كه قبول كنید یك انسان هستید و بپذیرید كه همه انسانها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

شهریور: امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی نباید در حالیكه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌كنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف كنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده كنید تا كارهایی كه باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

مهر:شما احساس می‌كنید كه زندگیتان یكنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر كردن اوضاع ناامید شده‌اید. این ناامیدی به غصه‌های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا كه در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینكه غصه گذشته را بخورید به آینده‌تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می‌شود.

آبان: این روزها برای شما فهم این موضوع كه سرنوشت شما را به كجا می‌كشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید كه اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفكرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم كنید. عجیب اینكه قبول كردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

آذر:ممكن است رئیس شما یا یكی دیگر از مقام‌های مافوق بهتان گفته باشد كه بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌كنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شكننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فكرتان را درگیر این موضوع نكنید. شما قول داده بودید كه این موضوع را به كسی نگویید و الان هم وقت كافی ندارید كه بخواهید خودتان را ناراحت كنید.

دی: شما وقت و انرژی‌تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام كردن در یك رشته درسی صرف می‌كنید. هركدام از این دو راه كه برگزینید، در عین حال كه شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می‌كند، خوش‌بینی شما را نیز رفته رفته كم‌تر می‌كند. به هر حال نیازی نیست كه ریسك كردن را عقب بیندازید و یا اینكه از شدت آن بكاهید. شما مجبور نیستید برنامه‌های خود را كنسل كنید؛ فقط لازم است كه نسبت به آنها واقع بینانه‌تر رفتار كنید.

بهمن: شاید شما امروز از ارتباط برقرار كردن پرهیز كنید، چرا كه دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمركز كنید. برای شما راحت‌تر است كه به حقایق بیشتر از احساسات توجه كنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا كردن شجاعت برای صحبت كردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر كند، اما اگر این كارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

اسفند: امروز یك نفر از راه می‌رسد كه حامل پیام‌های بدی برای شما است، اما شما نباید كوركورانه حرف‌های دیگران را قبول كنید. با این حال حرف‌های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نكنید كه آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینكه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته‌هایتان در جهت بهتر كردن زندگیتان استفاده كنید.

ن ر بازدید : 236 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

فال روزانه جمعه بیست و نهم آبان ماه

سمبل ماه ماه تولد شما فال روزانه جمعه بیست و نهم آبان ماه سال 1394
فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
فروردین

خارج از اخلاق و خصوصيات هميشگي تان رفتار مي كنيد. در حال حاضر به موضوع مالي جذب شده ايد و تصميم داريد پروژه اي را اجرا كنيد.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
اردیبهشت

امروز محبوبیت خاصی پیدا می کنید و لازم است به نکات مثبت زندگی نگاه کنید.کمی ظاهرتان را تغییر دهید به خصوص اگر مجرد هستید. همیشه به خاطر داشته باشید که برخورد اول بسیار مهم است.اگر متاهل هستید همسرتان کمی حساس است بنابراین با او مهربان باشید و اجازه بدهید که احساساتش را بیان کند.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
خرداد

شايد خبر ناخواسته اي از يك اداره دولتي دريافت كنيد واحتمالاً‌ تمايل داريد، آن را براي همه بيان كنيد. به جاي آن كه مضطرب و نگران باشيد، با يك فرد با تجربه تر، مشورت كنيد زيرا اين كار ذهنتان را آرام تر مي كند. زماني كه از حقايق باخبر شويد، راحت تر مي توانيد آرامش بيابيد. حتماً امشب بيرون برويد.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
تیر

دوستان جدیدی پیدا میکنید. زیرا تحت تاثیر ایده های و عقاید جدید هستید، همچنین مثبت می اندیشید. آماده هر چیزی هستید و اینطور هم نشان می دهید.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
مرداد

امروز ستارگان بيانگر اين هستند كه شما بسيار حساس شده ايد و به راحتي آزرده مي شويد. اين طور به نظر مي رسد كه غرور شيرانه شما، به شما اجازه بيان اين مطلب را نمي دهد واگر كسي شما را نپذيرد يا ناراحت كند، ناراحتي خود را بروز نداده و در خود مي ريزيد. متاسفانه اين بدين معناست كه شما مايليد كه اهميت بيش از حد به هر چيزي بدهيد. سعي كنيد تعادل را برقرار كنيد.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
شهریور

شخصی به شما کم توجهی می کند اما لازم نیست نگران باشید.غریزه به شما می گوید که این فرد را ترک کنید تا بیشتر از این اذیت نشوید.غرورتان را کنار بگذارید و مشکلات تان را با این فرد حل کنید.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
مهر

سعی کنید امروز خیلی سخت نگیرید چرا که بعضی از افراد اطرافتان بسیار غیر دوستانه شده اند.آنها خیلی واضح پیام دور شو را برای شما می فرستند که در نتیجه شما آزرده و ناراحت می شوید.ممکن است ناخودآگاه شما بخواهید تا آن جا که ممکن است شما را از آنها دور کنید تا بیش از آن رنجیده خاطر و ناراحت نشوید ولی به نظر می رسد شما بیش از آن چه که باید ناراحت شده اید.سعی کنید کاری شدید و یا جدی انجام ندهید مگر این که به وضوح دریابید که در ارتباط با آنها به آخر خط رسیده اید.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
آبان

امروز بسیار صادق و رو راست هستید.هیچ کس نمی تواند شما را از تصمیم تان منصرف کند.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
آذر

امروز شما مركز توجه همه هستيد و از اين موضوع خيلي شاديد. هر چقدر هم كه از اين توجه لذت مي بريد، قسمتي از وجودتان مي داند كه زندگي چيزي ماوراي شكوه و تجملات است .ولي با اين وجود ضرري ندارد كه هر چند وقت يكبار خود را غرق در چيزهاي مورد علاقه تان بكنيد.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
دی

اگر رازي داريد، امروز مشكل مي توانيد آن را فاش نكنيد. يكي از جمله دي ماهي هايي هستيد كه از عشق هاي پنهاني لذت مي بريد، اگر مي خواهيد كه كسي متوجه نشود، بهتر است روشتان را عوض كنيد.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
بهمن

اگر مجرد هستید یا رابطه ای جدی با کسی ندارید امروز این شانس بزرگ را دارید که با یک شخص خاص ملاقات کنید به خصوص اگر به طور اتفاقی به یک مهمانی بزرگ بروید.اکنون زمانی است که می توانید هر کار مهمی را با اراده انجام دهید.زیرا اکنون در موقعیتی هستید که می توانید دنیای خود را به طور کامل عوض کنید.

فال امروز ، فال روز ، فال روزانه
اسفند

یک بازی و هوس خیالی که مانند یک حباب است ممکن است در زندگی ثابت و ماندنی شده باشد.اگر مطمئن نیستید که می خواهید به مرحله بعد بروید باید بلور فرض کننده تان را پاک کنید( در سرنوشتان است امکان ندارد نخواهید)

ن ر بازدید : 232 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

تمام سکه بهار آزادی طرح قديم:

908500
تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 906000
نيم سکه بهار آزادی : 454000
ربع سکه بهار آزادی : 245000
سکه يک گرمی : 165000

 

قيمت هر مثقال طلای 17 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 18 عيار: 401100
قيمت هر گرم طلای 18 عيار: 92594
قيمت هر مثقال طلای 19 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 19 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 20 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 20 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 21 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 21 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 22 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 22 عيار: 0
قيمت هر مثقال طلای 24 عيار: 0
قيمت هر  گرم طلای 24 عيار: 0

 

 

ن ر بازدید : 491 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)
ارز فروش خريد
دلار آمريکا 3585 3573
يورو 3842 3831
دلار کانادا 2725 2705
پوند انگليس 5460 5440
دلار استراليا 2580 2540
فرانک سوئيس 3550 3510
کرون سوئد 413 408
کرون نروژ 414 409
کرون دانمارک 516 508
رينگيت مالزي 860 835
لير ترکيه 1265 1247
ريال عربستان 952 932
دينار کويت 11750 11640
درهم امارات 982 973
هزار دينار عراق 3005 2092
يوان چين 545 565
روپيه هند 57 53

        

    آرشیو قیمت ارز و مقایسه نموداری : اینجا 

نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش نرخ مرجع
دلار آمريکا ۲۹۸۱۷ ۳۰۱۱۷ ۲۹۹۶۷
پوند انگليس ۴۵۵۸۲ ۴۶۰۴۰ ۴۵۸۱۱
فرانک سوييس ۲۹۳۵۳ ۲۹۶۴۹ ۲۹۵۰۱
يك‌صد ين ژاپن ۲۴۱۹۹ ۲۴۴۴۳ ۲۴۳۲۱
کرون نروژ ۳۴۵۴ ۳۴۸۸ ۳۴۷۱
کرون سوئد ۳۴۳۵ ۳۴۶۹ ۳۴۵۲
کرون دانمارک ۴۲۸۰ ۴۳۲۴ ۴۳۰۲
دلار استراليا ۲۱۳۷۶ ۲۱۵۹۰ ۲۱۴۸۳
دلار كانادا ۲۲۴۹۲ ۲۲۷۱۸ ۲۲۶۰۵
ريال عربستان ۷۹۵۲ ۸۰۳۲ ۷۹۹۲
درهم امارات ۸۱۱۹ ۸۲۰۱ ۸۱۶۰
لیر ترکیه ۱۰۴۶۴ ۱۰۵۷۰ ۱۰۵۱۷
روپيه هندوستان ۴۵۲ ۴۵۶ ۴۵۴
روبل روسيه ۴۶۱ ۴۶۵ ۴۶۳
ریال عمان ۷۷۴۳۹ ۷۸۲۱۷ ۷۷۸۲۸
ريال قطر ۸۱۹۱ ۸۲۷۳ ۸۲۳۲
يورو ۳۱۹۳۲ ۳۲۲۵۲ ۳۲۰۹۲
رینگیت مالزی ۶۸۹۹ ۶۹۶۹ ۶۹۳۴
يوان چين ۴۶۷۷ ۴۷۲۴ ۴۷۰۰
يک هزار وون کره جنوبي ۲۵۶۵۲ ۲۵۹۱۰ ۲۵۷۸۱

 

نرخ ارز،قیمت دلار،قیمت یورو و قیمت پوند در بازار آزاد ایران


ن ر بازدید : 328 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

 

  1. استخدام جدید سال 94 , استخدامیا

    estekhdamia.ir

    آگهی استخدام های جدید در سراسر کشور, استخدام سپاه و ارتش, استخدام بانک, استخدام نیروی ...

  2. استخدام استانداری زنجان 94 + استخدامی های جدید در …

    www.estekhtam.com/استخدام-استانداری-زنجان-94

    آگهی استخدام استانداری لرستان سال 94; آگهی استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری سال 94;

  3. استخدام های اهواز | استخدام

    www.estekhtam.com/استخدام-های-اهواز

    آگهی استخدام استانداری لرستان سال 94; آگهی استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری سال 94;

  4. «ای استخدام» - آگهی های استخدام روز | بانک،آموزش و …

    www.e-estekhdam.com

    ای استخدام بزرگترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ...

  5. اگهی استخدامی یکشنبه 28 تیر 94 :: سرچ نت

    searchnet.blog.ir/1394/04/26/اگهی-استخدامی-یکشنبه...

    استخدام راننده | دوشنبه 1 تیر 94 | آگهی استخدام راننده ... و نیازمندیهای یکشنبه 28آبان 94 ...

  6. آگهی استخدام یکشنبه 21 تیر 94 - اخبار روز

    elmo-honar.blogsky.com/1394/04/20/post-447/آگهی-استخدام...

    ... آهنگ های امروز یکشنبه 14 تیر 94 - استخدام | آگهی ... خبر جنوب یکشنبه 28آبان ماه 94sc0rpion.ir ...

  7. استخدامی های شنبه 16 خرداد 94

    bingyab.rozblog.com/post/350/استخدامی-های-شنبه-16...

    استخدامی های شنبه 16 خرداد 94 استخدام وکیل| شنبه 16 خرداد 94 | آگهی استخدام وکیل در تهران www.ghatreh ...

  8. آگهی استخدام جدید شهریور 94

    btlf.net/list/آگهی استخدام جدید شهریور 94.html

    استخدام جديد مرداد و شهريور 94 (کارشناس فنی فروش، آگهي استخدام هفته آخر مرداد 94، اخبار و آگهي ...

  9. جاب یاب|نیازمندیها،استخدام

    bnb.r98.ir

    آگهی استخدام سازمان بازرسی کل استان فارس در سال 94 آگهی های استخدام ونیازمناردیبهشتهای ...

  10. استان-لرستان آگهی استخدام

    www.karyab.net/category/استان-لرستان

    سوالات استخدامی بانک ملت ویژه استخدام سال 94. ... آگهی استخدام یک شرکت بیمه بازرگانی .

  11. استان-لرستان آگهی استخدام

    www.karyab.net/category/استان-لرستان

    سوالات استخدامی بانک ملت ویژه استخدام سال 94. ... آگهی استخدام یک شرکت بیمه بازرگانی .

  12. تاریخ و زمان برگزاری آزمون های استخدامی | مرجع آگهی

    www.estekhdami.org/تاریخ-و-زمان-برگزاری-آزمون...

    آگهی استخدام شرکت رایان فناوران گیتی نما; آگهی استخدام فروشگاه شیک پوشان کوچک; آگهی استخدام ...

  13. نیازمندی های روزنامه خبر جنوب فارس

    www.estekhdami.org/tag/نیازمندی-های-روزنامه...

    آگهی استخدام استان فارس – ۲۰ اسفند ماه ۹۳. نیازمندی های استان فارس – ۲۰ اسفند ماه ۹۳

  14. استخدام آموزش و پرورش سال 93 (استخدام مربیان …

    estekhdamia.ir/آگهی-استخدام-آموزش-و-پرورش...

    آگهی استخدام, آگهی استخدام 93, آگهی استخدام آموزش و پرورش, ... آگهی استخدام بانک سپه 94 (۷۳ نظر)

  15. دنیای اینترنت | استخدام راهنمایی رانندگی اصفهان تیرماه 94

    2oor.ir/posts/...

    استخدام راهنمایی رانندگی اصفهان تیرماه 94 . ... اصفهان28آبان 93 ... آگهی استخدام وی‍ژه ...

  16. استخدامی امروز یکشنبه 21 تیر 94

    piccity.vistablog.ir/post/812

    ... آهنگ های امروز یکشنبه 14 تیر 94 - استخدام | آگهی ... خبر جنوب یکشنبه 28آبان ماه 94sc0rpion.ir ...

  17. نیازمندیهای خبر جنوب یکشنبه 28آبان ماه 91

    www.jobyab.ir/post/5259

    نیازمندیهای خبر جنوب یکشنبه 28آبان ماه 91 صفحه۱ صفحه۲ صفحه۳ صفحه۴ صفحه۵ صفحه۶ صفحه۷ صفحه۸ ...

  18. آگهی استخدام,نیازمندی همشهری - آرشیو 1391

    www.searchjob.ir/Archive/1391

    آگهی استخدام,نیازمندیهای روز,جستجوی کار،نیازمندی های خبر جنوب,درج آگهی استخدام,آگهی های ...

  19. سايت استخدام منطقه ازاد انزلى سال 94

    tehranblogs.ir/list/...

    سايت استخدام منطقه ازاد انزلى سال 94. ... به کنترل پنل، آگهی استخدام خود را ثبت کنید.حین ...

  20. استخدام اموزش پرورش اصفهان 94

    tehranblogs.ir/list/استخدام+اموزش+پرورش...

    آگهی

  21.  استخدام شرکت اکسیر صبا ... بینید؟اینجا کلیک کنید!28آبان ... مرداد 94 و استخدام ...

  22. استخدام افسری در سال 94 - بدونیم

    bedoonim.com/list/استخدام+افسری+در+سال+94.html

    استخدام افسری در سال 94,دانلود,نرم افزار,عکس,ویدیو ... سخنگوی دولت از استخدام بیش از 38هزار ...

  23. صفحه مورد نظر یافت نشد

    www.eshetab.com/tag/بازار-کار-تهران

    صفحه مورد نظر یافت نشد. درصورتی که به دنبال مطلب خاصی هستید لطفا از گزینه جستجو استفاده ...

  24. کدستان - مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان

    moisrex.rozblog.com

    مرجع بزرگ کد و ابزار رایگان وب نویسان - Great reference source , code and free tools to Web developers,کدستان - مرجع بزرگ ...

  25. نیازمندی تهران آبان 92

    dlpnu.rozblog.com/tag/نیازمندی+تهران+آبان+92

    ... آگهی استخدام تهران 28آبان 92, ... آگهی استخدام شرکت ... جدید آمین بنام نیستی,دانلود آهنگ جدید 94;

  26. خبرهای روزنامه همشهری | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/روزنامه_همشهری

    استخدام در خبر ...

  27. آگهی استخدام گروه صنعتی رادگستر نبراس

    searchjob.ir/post/5307/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8...

    ... ,آگهی استخدام گروه ... آبان و آذر 94; آگهی استخدام شـرکت ... , آگهی استخدام قزوین 28آبان 92 ...

  28. استخدام خراسان رضوی مشهد ,سایت استخدام خراسان …

    jobyab.ir/cat/54/استخدام-های-مشهد.aspx

    استخدام خراسان رضوی مشهد ,سایت استخدام خراسان رضوی مشهد ,آگهی استخدام خراسان رضوی مشهد ...

  29. استخدام خراسان رضوی | دانلود فیلم عکس موزیک …

    98terme.com/2015/05/27/استخدام_خراسان_رضوی

    برای مشاهده مطالب با موضوع ” استخدام خراسان رضوی ” از لینک های زیر استفاده کنید .

  30. تفریحی - آگهی های استخدام ونیازمندیهای همشهری …

    manymoons.biz/search/آگهی%20های%20استخدام%20...

    آگهی های استخدام ونیازمندیهای همشهری کرج استان البرز\-10آبان 93

  31. استخدام روانشناس.25 فروردین 94 - بدونیم

    bedoonim.com/list/استخدام+روانشناس.25...

    استخدام روانشناس.25 فروردین 94,دانلود,نرم ... که اولین آزمون استخدام پیمانی را در سال ۹۴ ...

  32. تفریحی - آگهی های استخدام ونیازمندیهای خراسان 3 …

    manymoons.biz/search/آگهی%20های%20استخدام%20...

    آگهی های استخدام ونیازمندیهای خراسان-مشهد-21 آبان 93 . استخدام های خراسان -مشهد-یکشنبه 14 دی 93 ...

  33. روزنامه خراسان: درباره ما

    www.khorasannews.com/aboutus.aspx

    مزیت دیگر آگهی های خراسان گستردگی حجم و سهولت سفارش برای آگهی دهندگان است که بین روزنامه ...

  34. آگهی استخدام خراسان رضوی سه شنبه 21 بهمن …

    downloadsoftha.blogsky.com/1393/11/21/post-3556/آگهی...

    آگهی استخدام خراسان رضوی سه شنبه 21 بهمن 1393 استانداری فرمانداری شهرداری بانک نیروی انتظامی ...

  35. دنیای اینترنت | جواب‏ ‏سوالای‏ ‏استخدام‏ ‏شرکت‏ ‏اپل

    orta.in/posts/...

    استخدام گسترده شرکت نفت تهران در دی ماه سال 93 آگهی های استخدام ونیازمندیهای شرکت نفت تهران9 ...

  36. پرتال جامع - bonmarket استخدام راننده اپراتور بیل …

    khademalshohada-blog.bonmarket.ir/list/...

    استخدام راننده وانت - چهارشنبه 19 آذر 93 آگهی های استخدام ونیازمندیهای راننده19 آذر93 ...

  37. - استخدام گرافیست در مجله گسترش واقع در استان اصفهان آگهی

    www.karyab.net/article/72141/استخدام-گرافیست-در...

    سایت کاریابی و رزومه های شخصی استخدام-گرافیست-در ... آگهی استخدام. ... ملت ویژه استخدام سال 94.

  38. armanebi

    armanebi.vistablog.ir/post/783

    نیازمندی ها و استخدامی های روز یکشنبه 21 تیر 94. 1; 2; 3; 4; 5 ...

  39. روزنامه شرق | شماره ۲۴۴۸ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان | …

    sharghdaily.ir

    آگهی. 3: اقتصادي. 5: 15: 4 ...

  40. پرينت تقويم 1389

    www.7gardoon.com/topsearch-پرينت+تقويم+1389.html

    استخدام و کاریابی ... طرح آماده جهت آگهی ترحیم اهواز- چاپ ... 94 چاپ سررسيد 94 سررسيد ...

  41. تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 92 نتایج و زمان …

    www.phdazmoon.net/نتایج-تکمیل-ظرفیت-کارشناسی...

    استخدام آگهی ... بسیاری از داوطلبین آزمون دکتری 94 با برنامه ریزی منسجم ... پارسال 28ابان ...

ن ر بازدید : 633 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

 

  1. رکورد جدید تولید خودرو در جهان

    www.asriran.com/fa/news/283795/...تولید-خودرو-در-جهان

    تولید جهانی خودرو رکورد جدیدی را در سال 2012 به ثبت رسانده و ممکن است این روند در سال جاری ...

  2. پرفروش ترین ها

    nmir.com/fa/default.aspx?current=page&content=2519

    تویوتا یک شرکت خودروسازی ژاپنی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در ... اشتاد ایران:

  3. محصولات گروه

    www.iap.co.ir/index.php/fa/2011-09-03-18-08-28

    آمارفروش; اطلاعات نيروي انساني ; ... شرکت کابل خودرو سبزوارskc: تولید انواع کابل وشیشه ...

  4. گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران

    www.iap.co.ir/index.php/fa

    آمارفروش; اطلاعات نيروي انساني ; شركتهاي ...

  5. آمارفروش خودروسازان قبل وبعدتشکیل کمپین …

    avazghu.baido.ir/page-695163.html

    حجم کل تولید شرکت‌های خودروسازی ایرانخودرو، سایپا و زامیاد در پنج ماه ابتدایی سال جاری ...

  6. آمار تولید خودرو در سال 2012 میلادی به تفکیک …

    purmohsen.persianblog.ir/post/166

    با توجه به آمار تولید خودرو در سال 2012 ... لازم به ذکر است در سال 2011 ایران با تولید 1,413,276 ...

  7. آمار فروش فولکس واگِن در سال 2014 | پدال، مجله خودرو

    www.pedal.ir/فولکس-واگن/آمار-فروش-فولکس...

    ایران خودرو; ... فروش رو گفتید،همون تک تک برند ها هم اگه منظورتون باشه بازم از لحاظ آمارفروش ...

  8. آوازقوآرشیو وبلاگهای ایران

    avazghu-blogfa.sooba.ir

    آمارفروش خودروسازان قبل ... مقدار تولیدات ایران خودرو در پنج ماه ابتدایی سال جاری ...

  9. J5 محصول جدید کرمان موتور و شرکای چینی | پدال، مجله خودرو

    www.pedal.ir/خودروهای-چینی/j5-کرمان-موتور...

    ایران خودرو; ... نوعی داره حالا کاری نداریم به چه دلیل وبرای کدوم تست تصادف واین رو آمارفروش ...

  10. آمارفروش«محمدرسول الله(ص)»درروزاول‌اکران - پایگاه …

    www.fardanews.com/fa/news/441044

    ادعای مونیز درباره رصد برنامه هسته‎ای ایران ... قیمت‌های جدید خودرو; ... آمارفروش ...

  11. خودروسازان دو روزه 47 هزار خودرو فروختند | هادیان البرز

    hadianalborz.ir/1394/08/21/خودروسازان-دو-روزه-47...

    ایران خودرو نیز در روز دوم اجرای این طرح 27 هزار و 143 دستگاه را به فروش رسانده است. آرشیو ;

  12. معضلات کیوسک های روزنامه چه زمانی ساماندهی می …

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=127076

    پس اولویت اول و دوم و سوم در دنیای نشریات ایران، توزیع ... پاداشی که ساواک به راننده خودرو ...

  13. آخرین وضعیت فروش فیلم های در حال اکران (+جدول)

    www.asriran.com/fa/news/404997/آخرین-وضعیت-فروش...

    برچسب ها: سینمای ایران ، آمارفروش ، اکران عمومی ... ۳۷ هزار خودرو ۳۰ ساعته فروش ...

  14. ایسنا - سرنوشت «پژو» در ایران معلوم شد؟

    ads.isna.ir/fa/.../سرنوشت-پژو-در-ایران-معلوم-شد

    مدیرعامل ایران خودرو نیز برای خاتمه دادن به صحبت‌های مدیران پژو در گفت‌و‌گوهایش اظهار ...

  15. پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس ایران - …

    bourse24.ir

    ... و پربیننده ترین پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بازار سرمایه ایران ... ایران خودرو ...

  16. برنده مقاله برتر مرداد 91 : برترین خودروهای فروش …

    acoforum.org/showthread.php?t=3188
    • LAST UPDATED: 1/2/2013
    • 5 POSTS
    • FIRST POST: 4/19/2011

    یکی از مهمترین اطلاعات منتشره در این مجله بررسی آمارفروش ... خودرو تولید شد. در ایران ...

  17. تشدید بازرسی ها برای نظارت برعرضه نان با …

    www.econews.ir/fa/c1_132781

    قیمت خودرو ; گزارش تصویری ; درباره ما ; ارتباط با ما ; ... تاسیس بانک مشترک ایران و روسیه

  18. آخرین آمار فروش فیلم‌ها؛ رسوایی، تهران 1500 و حوض …

    www.hamshahrionline.ir/details/208833

    سینما و تلویزیون > سینمای‌ ایران - همشهری آنلاین: فیلم های سینمایی اکران نوروزی همچنان به ...

  19. آمارفروش فیلم‌ های روی پرده

    www.netshahr.com/%D9%87%D9%86%D8%B1/%D8%B3%DB%8C%D...

    خصوصا در روزهایی که تیم ملی ایران بازی دارد پرنده در ... قیمت خودرو ... آمارفروش فیلم ...

  20. خرید بلیت سینما، فیلم : ايران

    www.cinematicket.org/?p=cinemadet&cid=72

    ... سینما ایران متعلق به بخش خصوصی بوده و دارای 3 سالن سینمایی، 1 سالن تئاتر، 1سالن مرکز ...

  21. آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده - سایت خبری …

    www.tabnak.ir/fa/news/437319/...

    فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» ساخته مرضیه برومند در حال حاضر با 6 میلیارد و 300 میلیون تومان ...

  22. خودروی الماس نشان شاهزاده ولید+عکس - پایگاه …

    www.fardanews.com/fa/news/440239/...

    این خودرو به سفارش یک شاهزاده ... آمارفروش «محمدرسول ... استقلالی ها تیم برتر ایران در ...

  23. برنده مقاله برتر مرداد 91 : برترین خودروهای فروش …

    acoforum.org/archive/index.php?t-3188.html

    یکی از مهمترین اطلاعات منتشره در این مجله بررسی آمارفروش ... ایران را ... خودرو روند رو به ...

  24. آمار فروش فیلم های در حال اكران سینماهای تهران

    iranhall.com/news/shownews/?newsid=5891

    ایران با الحاق به wto چه امتیازاتی ... ضوابط واردات خودرو و کالاهای آمریکایی از زبان رئیس کل ...

  25. نمایندگی های بزرگ مجاز مرکزی فروش ایران خودرو

    www.robinweb.ir/list/...

    آمارفروش ... راهنمای خرید تندر 90 با وام 25 میلیون تومانی دولت از شرکت سایپا و ایران خودرو ...

  26. مقايسه خودروها // | آرشیو وبلاگهای ایران

    persiandrive.kapsid.ir/page-228566.html

    ... قرار گرفته خودروی مگان است و آخرین خودرو. ... و استاندارد ایران ... آمارفروش فیلم های ...

  27. خبرگزاری کتاب ايران (IBNA)

    www.ibna.ir

    طرح «کتابفروشی به وسعت ایران» تشریح شد/ کودکان با 20 درصد و بزرگسالان با 15 درصد تخفیف کتاب ...

  28. رويکرد - قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار+جدول

    www.rooykard.ir/fa/doc/news/43102/قیمت-روز-خودروهای...

    رایزنی با بانک‌ها برای اعطای تسهیلات ارزان به خرید خودرو/ شیب قیمت خودرو با کیفیت هماهنگ ...

  29. آمار فروش گوشی های هوشمند در 3 ماهه ی اول 2014: …

    www.techfars.com/20690/آمار-فروش-گوشی-های...

    شرکت آنالیزگر جهانی Kantar Worldpanel به تازگی آماری در مورد فروش گوشی های هوشمند بر اساس سیستم ...

  30. راهنمای خرید تلفن هوشمند ویندوزی

    www.delgarm.com/information-it/help-byeing/431-mobile-buying-help/...

    قیمت روز خودرو (ريال) پژو 206 تيپ 5: ۳۶۳,۰۰۰, ... ایران چگونه به اینترنت وصل می ...

  31. رويکرد - آخرين آمار شبكه فروش و خدمات رساني …

    www.rooykard.ir/fa/doc/news/45484/...

    رونمایی از بمب ایران خودرو/ پارس‌خودرو ۱۰۰۰ میلیارد تومان ...

  32. نرم افزار داشبورد مدیریتی همراهان - محصولات …

    parscenter.com/Product/130556

    آمارفروش و برگشت از فروش در ماه ... نمایندگی فروش محصولات kaspersky مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران.

  33. سبقت نیسان از تویوتا در بازار اروپا - اروند پلاک

    arvandplak.ir/23288/سبقت-نیسان-از-تویوتا-در...

    آمارفروش اخبار ... معرفی خودروی هایما اس 7 محصول ایران خودرو معرفی شش مدل جدید هیوندای تا سال 2020

  34. در اولین کنفرانس سونی موبایل در ایران از …

    www.zoomit.ir/it-news/9817-xperia-z2-press-conference-iran

    سونی کنفرانس معرفی اکسپریا z2 و اکسپریا z2 تبلت را در ایران برگزار کرد

  35. فناوری اطلاعات و ارتباطات - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/فناوری_اطلاعات_و...

    این رشته هنوز رشته‌ای کاملاً نو در ایران است و فارغ‌التحصیلان آن از سال 87 ... مهندسی خودرو;

  36. آمار فروش «محمدرسول الله(ص)» در روز اول اکران - عصر ایران

    khabarfarsi.com/n/13979204

    آمارفروش «محمدرسول الله ... دبه کردن خودرو سازان در قبال وام خودرو + ... • عصر ایران

  37. مقایسه ایران و آمریکا

    www.eqtesaddan.ir/tag/مقایسه-ایران-و-آمریکا

    مجلس از شروط ایران خودرو با پژو مطلع ... اولین آمارفروش فیلم«محمدرسول‌الله(ص) ...

  38. اولین آمارفروش فیلم«محمدرسول الله(ص)» - تی نیوز

    tnews.ir/news/ECCF47166296.html

    اولین آمارفروش فیلم«محمدرسول الله(ص) ...

  39. بهترین آنتی ویروسهای جهان

    bestantivirus.blogsky.com

    نماینده رسمی در ایران. ... آزمون های ایمنی خودرو با شبیه سازی تصادف در زندگی واقعی که از ...

  40. فروش خودرو | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران

    www.neoblog.ir/list/فروش+خودرو.html

    دو شرکت ایران خودرو و سایپا در پایان سومین روز ... آمارفروش خودروسازان قبل وبعدتشکیل ...

ن ر بازدید : 845 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

فال روزانه|فال روزانه پنجشنبه 28 ابان 94

فال روزانه پنجشنبه 28 ابان 94

فال امروز من ،فال امروزمن چیست،طالع بینی امروزمن،فال روزانه فال روزانه آبان ، فال امروز ،فال فردا،فال 94 ،طالع بینی ماههای سالفال سال 94 فال روزانه فال و طالع بینی من فال 1394فال فردا،طالع بینی فردا،فال روزانه فردا

فال روزانه | فال روز جمعه 17 مهر 1394

 

 روزانه برای شما عزیزان تهیه و ترجمه شده و می توانید با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصمیم کائنات برای شما آگاه شوید!

فال روزانه 28 آبان متولدین فروردین ماه

خواسته های تان را به دیگران تحمیل نکنید، چون هیچ کمکی به تحقق اهداف تان نمی کند. امروز می توانید از تعاملات تان با دیگران نفع ببرید، البته به شرط این که سعی نکنید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و نقش فرمانده داشته باشید. این راهکار دیپلماتیک به این معنی نیست که باید دست از رویاهای تان بردارید، بلکه به شما توصیه می شود که اگر می خواهید احساسات تان را پرورش دهید، در مسیر موفقیت تان بیشتر از قبل با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه 28 آبان متولدین اردیبهشت ماه

اگر از وظایف کاری تان چشم پوشی نکنید می توانید پیشرفت خوبی داشته باشید. اما اگر مدام به دنبال راه های میانبر باشید تا کارها را سریع تر به سرانجام برسانید ممکن است بدون این که نتیجه ای بگیرید فقط منابع تان را هدر دهید. به دنبال مسیرهای جدید نباشید، همان راهی را بروید که پیشتر دیگران هم از آن عبور کرده اند. اگر امروز کاری را به تعویق بیندازید، بدانید که دیرتر انجام دادن آن انرژی بیشتری از شما می گیرد.

فال روزانه 28 آبان متولدین خرداد ماه

امروز می خواهید برنامه های لذت بخش برای خودتان ترتیب دهید، اما این روند با نقشه های اطرافیان تان هماهنگ نیست. می توانید همه چیز را همان طوری که هست ببینید، یعنی بدون این که تحت تاثیر احساسات و عواطف تان قرار بگیرید، اما دل تان نمی خواهد که بیش از این از احساسات تان جدا بیفتید. دیر یا زود نیت های واقعی شما آشکار خواهد شد و دیگر نمی توانید آن ها را پنهان نگه دارید. اگر از همان ابتدای مسیر با صداقت پیش بروید همه چیز آسان تر خواهد گذشت.

فال روزانه 28 آبان متولدین تیر ماه

امروز ممکن است دوباره با یک مشکل احساسی قدیمی روبرو شوید و آن را بارها و بارها در ذهن تان بچرخانید تا راه حلی پیدا کنید. ترجیح می دهید حرفی نزنید، چون به نظرتان دیگران می دانند که چه در سر دارید و نیازی به گفتن شما نیست. یادتان باشد که سرکوب خواسته های تان و پنهان نگه داشتن آن ها شما را هدف دور می کند. به نفع تان است که احساسات تان را آشکارا بروز دهید، نگران هم نباشید چون هیچ کس شما را به خاطر صداقت تان سرزنش نخواهد کرد.

فال روزانه 28 آبان متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است در آخرین لحظات به کمک تان بیایند. خوشبختانه نیازی نیست چیزی طلب کنید، دیگران از این که با شما همراه شوند حس خوبی خواهند داشت. اما یادتان باشد که همراهان تان ممکن است نتوانند به سرعت شما کار را پیش ببرند. نا امید نشوید و از آن ها به خاطر هر مقدار کمکی که می دهند تشکر کنید. حواس تان هم باشد که به موقع لطف آن ها را جبران کنید.

فال روزانه 28 آبان متولدین شهریور ماه

امروز شاید نتوانید کارهای تان را چندان پیش ببرید، چون یکی از اطرافیان شروع به حسادت کرده و مانع راه تان شده است. اگر تمایل دارید که آرامش تان به هم نخورد، بهتر است راهکارتان را متعال سازی کنید تا چیزی به کسی برنخورد. یادتان باشد که دیرتر هم می توانید به اهداف تان برسید، فعلا بگذارید آتش حسادت ها خاموش شود. نگذارید اهداف تان باعث خراب شدن روابط تان با کسانی شود که برای تان مهم هستند.

فال روزانه 28 آبان متولدین مهر ماه

با چندین مانع روبرو هستید که انگار نمی خواهند از جلوی راه تان کنار بروند، اما بازگشت ماه به نشانه ی شما این قابلیت را برای تان به همراه آورده که واقع بینانه به مشکل تان نگاه کنید. ممکن است یک نفر بدون دعوت به کمک شما بیاید، بهتر است به جای این که لج بازی کنید به طریقی با حضور او کنار بیایید. بدانید که کار زیاد کلید حل مشکلات تان نیست، در عوض باید به تکه تکه ی اطلاعات تان خوب نگاه کنید تا آن ها را در جای درست قرار دهید.

فال روزانه 28 آبان متولدین آبان ماه

دوست دارید که از جمع فاصله بگیرید، اما شاید فرصت مناسب برای تان پیش نیاید. با این که از مشارکت کردن با دیگران خوش تان می آید، اما دیگر از این وضعیت تکراری خسته شده اید. صبور باشید و بدانید که روزهای پر استرسی پیش رو دارید. برای این که از شدت فشارها فاصله بگیرید به ندای قلب تان گوش کنید تا زمان درست را به شما اعلام کند. شاید باورتان نشود، اما گر کمتر خودتان را جدی بگیرد همه چیز بهتر می شود.

فال روزانه 28 آبان متولدین آذر ماه

امروز به راحتی می توانید خودتان را عصبانی کنید، به ویژه اگر بخواهید برنامه هایی را که ترتیب داده اید نهایی کنید. انگار در انتخاب های تان دچار تردید شده اید. به جای این که به دنبال تصمیم نهایی باشید، بهتر است به مسیرهای مختلفی که شما را به مقصد می رسانند فکر کنید. بدانید که رسیدن به ستاره ی بخت تان کار چندان سختی نیست.

فال روزانه 28 آبان متولدین دی ماه

بهتر است به موانع و فشارهایی که در مسیر موفقیت تان پیش آمده خوب فکر کنید. اگر بتوانید تعادل را برقرار سازید، حتما به اهداف و خواسته های تان خواهید رسید. درباره ی نگرانی های تان با دیگران گفتگو کنید، چون این کار از شدت استرس های تان کم خواهد کرد. اما حواس تان باشد که از جاده منحرف نشوید، ممکن است همان لحظه که مسیر باز شد دوباره بسته شود.

فال روزانه 28 آبان متولدین بهمن ماه

در گفتگوهایی که امروز شرکت می کنید باید با فکر باز وارد شوید، چون اصلا معلوم نیست که این حرف ها به کجاها خواهد کشید. انگار دل تان می خواهد چیزهای تازه یاد بگیرید و تمایلی به بحث درباره ی موضوعات تکراری ندارید. حواس تان به حرفی که می زنید باشد، چون ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که ناخواسته مشکلی پیش نیاید و کسی هم ناراحت نشود حواس تان به پیچیدگی های موضوع بحث باشد.

فال روزانه 28 آبان متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است به این نتیجه برسید که اهداف قبلی شما آن قدرها هم که فکر می کردید مهم نبودند. نه این که فکرتان تغییر کرده باشد، بلکه دیدگاه تان وسعت بیشتری گرفته و اکنون افق های تازه تری را می بینید. به جای این که اشتباه کنید و بعدا مجبور شوید برای جبران شان کلی انرژی مصرف کنید، به نفع تان است که از همین الآن به سراغ کاری بروید که ارزش اش را دارد.

 

libarshad1388.blogsky.com/.../فال-روزانه-فال-روزانه-...

Translate this page

40 mins ago - چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 16:53. فال 28 آبان 94 | فال روز پنجشنبه 28 آبان 1394 ، فال 94/8/28 ، فال بیست و هشتم ابان 94 فال بیست و هشت ابان ...

فال روز 28 خرداد 94 | فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 | فال ...

baelm.ir/فال-روز-28-خرداد-94-فال-روزانه-پنجشنبه-2...

Translate this page

Jun 18, 2015 - فال امروز 28 خرداد فال فردا 28 خرداد فال روزانه فال امروز 28 خرداد 94 فال امروز پنجشنبه 28 خرداد ... فال امروز پنج شنبه 28 خرداد 94 برای متولدین آبان:.

فال سال 94 فال روزانه فال و طالع بینی من فال 1394 - همراه با علم

baelm.ir/.../فال-سال-94-فال-روزانه-فال-و-طالع-بینی-...

Translate this page

فال 28 آبان 94 | فال روز پنجشنبه 28 آبان 1394 ، فال 94/8/28 ، فال بیست و هشتم ابان 94 فال بیست و هشت ابان فال28آبان1394 فروردین: امروز یک روز هیجان انگیز ...

You've visited this page 3 times. Last visit: 11/13/15

فال امروز شما چهارشنبه 27 آبان 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد

www.akairan.com/talebini/fale.../falroozaneh.html

Translate this page

فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,فال 1394 فال حافظ,fal hafez فال امروز ...

فال روزانه - پنجشنبه 28 آبان 1394 - ممنون که مهربونی

www.ir11.ir/.../762-فال-روزانه-پنجشنبه-28-آبان-139...

Translate this page

7 hours ago - فال روزانه - پنجشنبه 28 آبان 1394 فال روز متولدین فروردین: با وجود اینکه امروز خیلی دیر می‌گذرد، ولی شما از شرایط موجود راضی هستید....

فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 | فال روزانه | پرشین فال

www.persianfal.com › پرشین فال › فال روزانه

Translate this page

Jun 17, 2015 - فال روزانه شما پنجشنبه 28 خرداد 1394 فال روزانه 28-03-94 متولد فروردین : امروز اهمیت دادن به ... فال روزانه - فال امروز شما سه شنبه 26 آبان 1394 !

فال روزانه|فال روزانه سه شنبه 26 ابان 94 :: یولاور

ulover.blog.ir/.../فال-روزانه-فال-روزانه-سه-شنبه-26-ا...

Translate this page

2 days ago - فال 26 آبان 94 | فال روز سه شنبه 26 آبان 1394 ، فال 94/8/26 ، فال بیست و ششم ابان 94 .... شنبه 28 شهریور 94 · فال روز پنجشنبه 26 شهریور 1394.

فال روزانه - پنج شنبه 28 آبان 1394 - ایران گفت | اخبار داغ روز

www.irangoft.ir › سرگرمی › انواع فال

Translate this page

فال فال امروز پنج شنبه 28 آبان 94 فال واقعی فال روزانه 28 آبان فال روز پنج شنبه 28 آبان 94. http://irangoft.ir/wp-content/uploads/2015/. فال روزانه برای شما عزیزان ...

فال روزانه سه شنبه 28 مهر 1394

www.noonoab.ir/.../فال-روزانه-سه-شنبه-28-مهر-1394

Translate this page

Oct 18, 2015 - فال روزانه سه شنبه 28 مهر 1394 با وجود اینکه خودتان می‌دانید چه چیزی به ... پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۲۶ صفحه اول روزنامه های پنج شنبه 94/8/21.


تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 530
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 642
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 951
  • بازدید ماه : 2,049
  • بازدید سال : 30,944
  • بازدید کلی : 746,812