loading...
نسیم استار
ن ر بازدید : 559 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

دلم بغــــــــل میــــــخواد... - Instagram

https://instagram.com/p/u6cew4C_1b/
Nov 2, 2014 - دلم یه بغــــــــــــــــــــــــــــــــل میخواد... یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم و هی نترسم که الان تموم میشه... نترسم که همین دقیقه ها…”

دلم یه بغل میخواد - سایت عاشقانه آوین تک

avintak.com/posts/عاشقانه/دلم-یه-بغل-میخواد/
دلم یه بغــــــــــــــــــــــــــــــــل میخواد... یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم و هی نترسم که الان تموم میشه... نترسم که همین دقیقه ها تموم میشه... یه بغل که دستاشو سفت ...
Nov 29, 2014 - عشقم * دلم یه بغل میخواد ،،، یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم ... و هی نترسم که الان تموم میشه... نترسم که همین دقیقه ها تموم میشه ... یه بغل که ...

.: عاشقـ مغرور :. - دلم یه بغل میخواد

www.love-sorrow.blogfa.com/post-60.aspx
دلم یه بغل میخواد. یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم. وهی نترسم که الان تموم میشه. نترسم که همین دقیقه ها تموم میشه ... یه بغل که دستاشو سفت بپیچه دورم. یه بغل ...
Dec 29, 2009 - دلم کلی ماچ و مو چ و بغل میخواد! این روزا قاصدک کلی کمبوده محبت گرفته.. دلش کلی ماچ وموچ وبغل وخلاصه از اینا میخواد! دیروز فهی دانشگاه کار داشت ...
یه چند روزی هست که. دلم بدجور هوای آغوشـــشو کرده. واسه بغل گرفتنش دارم پرپر میزنم. میخوام تو بغلش آروم شم. همه گذشته و اتفاقات بدی که افتاده رو فراموش کنم.

یه بغل گنده! - تراوشات یک دل

travoshateyekdel.persianblog.ir/post/11/
-یه بغل گنده! -چی؟! -دلم یه بغل گنده میخواد!یه بغل گنده و گرم! -دیوونه ای تو به خدا.بغل دیگه چیه؟! -میدونستم نمیفهمی.بغل،همونیه که شما بهش میگید آغوش!حالا فهمیدی؟
دلــــــــم تــــــــو رو میخـــــواد♥ - S - M. ... بذاری روی بالش خودت و تنهایی هاتو با شکوه هرچه تمام تر بغل کنی و عظمت یه عمر حرفای نزده. رو زار بزنی...زار بزنی... راستی ...

دلم بغل ميخواد.يه بغل داغ داغ که آرامش داشته باشه. تو اين روزاي اول سال هيچ کس گرمم نکرده مثل بقيه روزاي سال بايد ادامه بدم.تو خونه همه دور هم جمعن و من اينجا... از خدا ميخوام .

 

sa-ra13-76.blogfa.com/post/172
دلم یه بغل میخواد یه بغلی ک برم توش وحالاحالاها بمونم وهی نترسم که الان تموم میشه یه بغل که دستاشوسفت ببیچه دورم یه بغل که بمونم توش تامیتونم گریه کنم هق هق ...
Dec 25, 2011 - دلم به بغل میخواد برای ابد! که وقتی درد دارم...بغض دارم...تنهایی دارم توش گم شم. دلم یه همسفر میخواد که باهاش برم ته دنیا...که قهقهه بزنیم و امواج صدامون ...
دلم ميخواد کولمو ببندم، مستقيم برم گردنه حیران... بعد بشينم يه گوشه، کولـمو بزارم بغلم، بگم: سلام آقاي گردنه، شما حيـرانيد؟ بگه : بلي... بگم منم همينطور، ...
نه دلم بغل میخواد ک گریه کنم نه گوش میخواد ک دردودل کنم نه کسی رو میخوادک درکم کنه نه عشقی میخواد ک آرومم کنه نه زندگی میخواد ک بیشترداغونم کنه دلم... دلم فقط مرگ ...
Jun 3, 2012 - خاطِـراتــــ ِ زِندِگــی ِ مُـتاهِـلـــی - 34) دلم یه بغل میخواد . . . - دلَـمـ فیلـمـ ِ بلنـد میخواد،یه واقعیتــ ِ عاشقانه،پُـر از سکانس هایِ با تو بودن و یکــ دکمه ی ...

ღ دلم یه بغــــــــــــــــــــــــــــــــل میخواد.. .. ღ

www.eshghamami.blogfa.com/.../-ღ-دلم-یه-بغـــــــــــــــــ...
Jun 13, 2014 - _ بــﮯ کَســﮯ هـَم عالَمــﮯ دارد ☆_ـ - .. .. ღ دلم یه بغــــــــــــــــــــــــــــــــل میخواد.. .. ღ - ❤ دیوانگیست دوست داشتن کسی که میدانی هیچ وقت وهیچگاه سهم ...
دلم بغل میخواد... + یوقتایی میشه که بهش میگی دلم درد میکنه، سرم درد میکنه، حالم خوب نیست،دستم سوخت و...نه اینکه درد نداره نه اینکه نسوختی اما تو همه دردارو بهونه ...
دانلود آهنگ جديد رامین رامتین به نام وقتی دلت بغل میخواد ترانه : علی ایلیا ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : حامد برادران ، بوزوکی و گیتار : کیان دارات دانلود آهن, , آهنگ ...

طعمه ی تلخ روزگار - دلم بغل میخواد واسه گریه هام

shadan69.blogfa.com/.../دلم-بغل-میخواد-واسه-گریه-هام
Oct 1, 2013 - طعمه ی تلخ روزگار - دلم بغل میخواد واسه گریه هام - ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود؟ من که خود راضی به این خلقت نبودم زور بود؟؟؟

دانلود آهنگ جدید رامین رامتین بنام وقتی دلت بغل میخواد

nabzmusic.com/دانلود-آهنگ-جدید-رامین-رامتین-بنام-و...

آلبوم جدید رامین رامتین ,آهنگ جدید رامین رامتین ,دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رامین رامتین به نام دلت بغل می

 

یه بغل آغوش خدا

yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/
یه بغل آغوش خدا - من دلم یک بغل آغوش خدا می خواهد - یه بغل آغوش خدا. ... علیه برادران سنی مذهبشون تحریک میکنه و میخواد باعث تفرقه بینشون بشه. کاش هیچ وقت راه رو ...

kнαηόм кô¢нôℓô - خاطرات من و سعیدم

mano-aghae.blogfa.com/author-mano-aghae.aspx
میای آروم بغلم میکنی و میگی چشماتو ببند. منم چشمامو میبندم بعد ... دلم میخواد تو رو به همه دنیا نشون بدمو بگم این مرد مهربون و دوست داشتنی مال منه. بهت افتخار میکنم ...
دیشب رفتم سراغ شوشو و گفتم فکر کنم که دلت میخواد منو بغل کنی مگه نه؟؟؟ شوشو هم نامردی نکرد و تحویلم گرفت خلاصه شلوغ بازی کردیم... بعدشم من مثل یه دختر ...
ولى دلم بچگى ميخواد... دلم بغل مامانمو ميخواد.... دلم ميخواد سرمو بزارم روى پاى بابامو بي دليل گريه كنم... يه جايى خوندم كاش دنيا بر عكس بود...اول پير بوديم و بعد كوچيك ...
میخوام ,بغــــــــل ,بغلش ,بغــــــــل میــــــخواد. یه چند روزی هست که. دلم بدجور هوای آغوشـــشو کرده. واسه بغل گرفتنش دارم پرپر میزنم. میخوام تو بغلش آروم شم. همه گذشته و ...
دلم یه بغــــــــــــــــــــــــــــــــل میخواد... یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم و هی نترسم که الان تموم میشه... نترسم که همین دقیقه ها تموم میشه... یه بغل که دستاشو سفت ...

دانلود آهنگ جدید رامین رامتین به نام وقتی دلت بغل میخواد

mybia2ahang.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-رامین-رامتین-...
دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی رامین رامتین به نام وقتی دلت بغل میخواد. ترانه : علی ایلیا / تنظیم و میکس و مسترینگ : حامد برادران /بوزوکی و گیتار : کیان دارات.
دانلود آهنگ جدید رامین رامتین وقتی دلت بغل میخواد,دانلود آلبوم رامین رامتین وقتی دلت بغل میخواد,دانلود آهنگ عاشقانه و غمگین رامین رامتین.
گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم! ببرم بخوابانمش! لحاف را بکشم رویش! دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم! حتی برایش لالایی بخوانم،. وسط گریه هایش بگویم:.

دلمـ یهـ بغل میخواد. یهـ بغلی کهـ برمـ توش و حالا حالاها بمونمـ. وهی نترسمـ کهـ الان تمومـ میشهـ . نترسمـ کهـ همین دقیقه ها تمومـ میشهـ ... یهـ بغل کهـ دستاشو سفت بپیچهـ ...

 

من دلم بغل میخواد.خواهش میکنم یه نفر بغلم کنه - ایران رمان

www.iranroman.com/forum/showthread.php?tid...
Feb 28, 2013 - 10 posts - ‎7 authors
RE: من دلم بغل میخواد.خواهش میکنم یه نفر بغلم کنه. (۱۰-۱۲-۹۱ ۰۸:۵۷ عصر)زینب سلطان نوشته شده توسط: آخییییی ببخشیدمن چندشم میشه وگرنه ...
Sep 22, 2015 - خو منم دلم بغل میخواد. ... برو خواهر یا برادرتو بغل کن خخخخ. محسن. ۰۹:۳۱ ۹۴/۰۶/۳۱. بیخیال حوصله شوخی ندارم. محسن. ۰۹:۳۲ ۹۴/۰۶/۳۱. کسی که همه زندگیم ...

من دلم بغل میخواد.خواهش میکنم یه نفر بغلم کنه - دانلود کتاب

www.forum.98ia.com › ... › حیوانات ، پرندگان و ...
به خدا خسته ام از اینهمه تکرار سکوت به خدا خسته ام از اینهمه لبخند دروغ به خدا خسته ام از حادثه ی صاعقه بودن در باد همه ی عمر دروغ گفته ام من به همه گفته ام:عاشق پروانه شدم ...
یادم اومد دستایی روکم دارم واسه باک کردن اشکام. دلم یه بغل مهربون میخواد تا. بین بازوهای مردونش وسینه گرمش اروم بگیرم. اره عشقم دلم بغل تورومیخواد اونم واسه همیشه.
Sep 16, 2014 - دلم یه بغل میخواد یه بغلی ک برم توش وحالاحالاها بمونم وهی نترسم که الان تموم میشه یه بغل که دستاشوسفت ببیچه دورم یه بغل که بمونم توش ...
عشقم * ❤ دلم یه بغل میخواد ،،، یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم ... و هی نترسم که الان تموم میشه... نترسم که همین دقیقه ها تموم میشه ... یه بغل که دستاشو سفت ...

دانلود آهنگ جدید وقتی دلت بغل میخواد از رامین رامتین

www.alvandmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-وقتی-دلت-بغل-... - Translate this page
آهنگ جدید رامین رامتین, آهنگ جدید وقتی دلت بغل میخواد از رامین رامتین, دانلود آهنگ جدید رامین رامتین به نام وقتی دلت بغل میخواد با کیفیت بالا و حجم کم, دانلود آهنگ ...
آهنگ جدید و بسیار زیبای رامین رامتین به نام وقتی دلت بغل میخواد ترانه : علی ایلیا / تنظیم ، میکس و مستر : حامد برادران بوزوکی و گیتار : کیان دارات. رامین رامتین.
کام نمیدهد سیگارم مشروب را بیاور... - دلم بغل میخواد.. - آﺩﻡ ﻫـــــــﺎ ﻓـﺮﺍﻣـﻮﺵ نمی کنند...فقط....ﺩﯾـــﮕﺮ ساکت ﻣﯽﺷـﻮﻧﺪ....ﻫـﻤﯿﻦ!..

دلم میخواد که گهواره شیش ماهه مو رو من بغل بگیرم Archives ...

www.teh-dl.ir/.../دلم-میخواد-که-گهواره-شیش-ماهه-مو-رو-...

دلم میخواد که گهواره شیش ماهه مو رو من بغل بگیرم. لالایی دم بگیرم. دلم میخواد گلم جونو دلم تو بغلم آروم بگیرم. خدا کنه نمیرم. جهت دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 530
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,031
  • بازدید ماه : 2,129
  • بازدید سال : 31,024
  • بازدید کلی : 746,892